Regler fra Mobil i Odense

Regler fra Mobil i Odense.

- Man kan kun køre med skolebussen såfremt man er berettiget og har et buskort udstedt af Mobil i Odense gældende for indeværende skoleår.

- Det er vigtigt at huske skolebuskortet hver dag og vise det til chaufføren.

- Har man ikke et buskort skal der ansøges om dette på www.odense.dk/mobiliodense og derefter vælg ”elevbefordring”. Linket findes også på Spurvelundskolens hjemmeside under ”Praktiske oplysninger” – ”Skolebus” – ”Søg befordring”.

- Det betyder, at man ikke kan tage en legekammerat med hjem, hvis denne ikke har buskort, ligesom man heller ikke kan tage en hel klasse med hjem til fødselsdag.

- Buskortet kan bruges på kørsel til/fra skole, dvs. at de dage jeres børn er i SFO kan de ikke benytte skolebussen hjem senere på dagen.

- Der skal søges om skolebus hvert skoleår. Yderligere spørgsmål kan besvares ved henvendelse til Mobil i Odense på mail: mobiliodense@odense.dk eller på tlf.: 63758100 (tast 3 – åben fra 9-11, onsdag lukket.)

Med venlig hilsen Mobil i Odense